From: Matthijs Sypkens Smit
Subject: Interesse voor programmeren?
This message is written in Dutch. It is only relevant to Dutch people.
It is to find out the interest of the Dutch people at a Dutch
newsgroup about programming. Please excuse.
***===NOTE===***

Ik zou graag zien dat er een nieuwsgroep over programmeren kwam in
nl.*. Alleen is het niet de bedoeling dat zo'n groep niet gebruikt
wordt. Daarom een (kleine) opiniepeiling. Ik zou graag het volgende
willen weten:

Heb jij zelf interesse voor zo'n groep?

Denk je dat er genoeg interesse voor is in het algemeen?

Wat zou jij graag zien in zo'n groep?
Wat verwacht je dat zo'n groep jouw/iemand kan bieden?

Zijn er nog andere talen dan: Assembler, Delphi, C, C++,
(Q(uick))Basic, Lisp, Visual Basic, Visual C++, Java en JavaScript,
die jouw interesseren of waarvan jij denkt dat het aantal gebruikers
groot genoeg is om de groep tot nut te laten zijn?

Denk je dat jij zelf vragen kunt beantwoorden en voor welke taal?

Heb je nog andere ideeen/suggesties/opmerkingen?

Het is absoluut niet nodig om alle vragen uitvoerig te beantwoorden.
Toch is een (kleine) motivatie gewenst. AlsjebliefT denk NieT: Ik heb
interesse, maar mijn mening doet er toch niet toe: Anderen reageren
wel. Laat als je hier op enige wijze een mening over hebt hem ook
horen! Laat weten wat je vind.

Reageer via email!
Een discussie wordt (eventueel) gevoerd in nl.comp

Matthijs